Nå er det igjen tid for brukersamling!

Kjernevirksomheten til Stiftelsen Rettferd er å bistå enkeltpersoner med å søke oppreisning fra det offentlige. Fellesnevneren for brukerne våre er at de har vonde opplevelser og svikt fra det offentlige tjenestetilbudet. På bakgrunn av dette pleier vi ofte å si at våre brukere er Norges dårlige samvittighet!

Vi er opptatt av å bruke dine erfaringer som bruker av Stiftelsen Rettferd sine tjenester til å påvirke utvikling og forbedring av offentlige oppreisningsordninger or relaterte lovverk. Nettopp derfor er denne type samlinger viktige!

Derfor arrangerer vi brukersamling fredag 13.mars kl 1000-1300 på Stiftelsen Rettferd sitt kontor på Dokka, eller som det kan kalles på den jålete måten: Advisory board!

Påmelding: slaathaug@rettferdnorge.no 

Velkommen!